Την πρώτη μεγάλη εμπορική επιτυχία του Brian De Palma τη χρονιά του 1976 αποτέλεσε η ταινία Obsession, λίγους μήνες πριν τη δεύτερη κατά σειρά και ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία που άκουγε στο όνομα Κάρι! Όλη η αγάπη του De Palma για τον Χίτσκοκ αποτυπώνεται σε κάθε εκατοστό (και αυτού) του φιλμ. Μουσική από τον Bernard Herrmann, φωτογραφία από τον διάσημο ούγγρο Βίλμος Σίγκμοντ, σενάριο που συνυπόγραψε ο σκηνοθέτης μαζί με τον Paul Schrader και το αποτέλεσμα ένα πολύ καλό, ατμοσφαιρικό και υποβλητικό θρίλερ. Εμμονές και ενοχές, διπλοπροσωπείες και διπλά παιχνίδια... Το αποτέλεσμα θυμίζει έντονα τον Δεσμώτη του ιλίγγου, αλλά σου φέρνει και λίγο στο μυαλό το Don't Look Now του Nicolas Roeg, κυρίως από τις σκηνές που γυρίστηκαν στη Φλωρεντία. Μέσα στα τρία καλύτερα θρίλερ του Ντε Πάλμα (αν αφήσουμε απ' έξω τα γκανγκστερικά του έργα).
Η υπόθεση εν τάχει, από το οπισθόφυλλο: Στην επέτειο του γάμου του, ο Μάικλ Κόρτλαντ ανακαλύπτει με τρόμο πως η γυναίκα του και η εννιάχρονη κόρη του έχουν πέσει θύματα απαγωγής! Η απόπειρα διάσωσης θα καταλήξει σε φιάσκο με τις δύο να βρίσκουν τραγικό θάνατο. 26 χρόνια μετά, ο Μάικλ, ενώ βρίσκεται σε ταξίδι στη Φλωρεντία, γνωρίζει και ερωτεύεται μια μυστηριώδη γυναίκα που είναι ολόιδια η νεκρή του σύζυγος! Η σχέση τους προχωράει, αλλά τη μέρα του γάμου τους η γυναίκα εξαφανίζεται και ο Μάικλ βρίσκει ένα σημείωμα για λύτρα, όπως και την προηγούμενη φορά...
Η υπόθεση εν τάχει, από το οπισθόφυλλο: Στην επέτειο του γάμου του, ο Μάικλ Κόρτλαντ ανακαλύπτει με τρόμο πως η γυναίκα του και η εννιάχρονη κόρη του έχουν πέσει θύματα απαγωγής! Η απόπειρα διάσωσης θα καταλήξει σε φιάσκο με τις δύο να βρίσκουν τραγικό θάνατο. 26 χρόνια μετά, ο Μάικλ, ενώ βρίσκεται σε ταξίδι στη Φλωρεντία, γνωρίζει και ερωτεύεται μια μυστηριώδη γυναίκα που είναι ολόιδια η νεκρή του σύζυγος! Η σχέση τους προχωράει, αλλά τη μέρα του γάμου τους η γυναίκα εξαφανίζεται και ο Μάικλ βρίσκει ένα σημείωμα για λύτρα, όπως και την προηγούμενη φορά...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου